Zoals beschreven in ons Privacybeleid verzamelen wij persoonlijke informatie uit je interacties met ons en onze website, onder meer via cookies en soortgelijke technologieën. We kunnen deze persoonlijke informatie ook delen met derden, waaronder advertentiepartners. We doen dit om je advertenties op andere websites te tonen die beter aansluiten op je interesses en om andere redenen die worden beschreven in ons privacybeleid.

Het delen van persoonlijke informatie voor gerichte reclame op basis van je interactie op verschillende websites kan onder bepaalde privacywetten van Amerikaanse staten worden beschouwd als 'verkoop', 'delen' of 'gerichte reclame'. Afhankelijk van waar je woont, heb je mogelijk het recht om je af te melden voor deze activiteiten. Als je gebruik wilt maken van dit opt-outrecht, volg dan de onderstaande instructies.

Als je onze website bezoekt terwijl het Global Privacy Control opt-out-voorkeursignaal is ingeschakeld, behandelen wij dit, afhankelijk van waar je je bevindt, als een verzoek om je af te melden voor activiteiten die kunnen worden beschouwd als een ‘verkoop’ of ‘delen’ van persoonlijke gegevens of ander gebruik dat kan worden beschouwd als gerichte reclame voor het apparaat en de browser die je hebt gebruikt om onze website te bezoeken.

Multi-column

Registreer

Vul jouw ordernummer en postcode of track&trace in en selecteer de juiste retourreden. Kies vervolgens de vervoerder waarmee je het pakket wilt retourneren.

Verpak

Verpak de artikelen in de originele verpakking (indien redelijke wijze mogelijk), ongedragen & onbeschadigd met kaartjes. Zorg ervoor dat je het oude verzendlabel verwijderd. Doe daarnaast de bezorgbon in het pakket anders kunnen we hem helaas niet verwerken.

Verzend

Verzend jouw retour via de eerder gekozen vervoerder. De kosten voor de retourzending moeten worden betaald door de klant.

Terugbetaling

Wij verwerken jouw retourzending binnen 14 werkdagen. Vervolgens ontvang je een terugbetaling binnen 1 tot 5 werkdagen op de rekening waarmee is betaald.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

E-mail: info@myfavourites.nl

Wij proberen je zo snel mogelijk te helpen, binnen 1-2 werkdagen. Gaat het contact over een specifieke order? Graag het ordernummer bij de vraag vermelden, zodat we jou sneller kunnen helpen.

Hoe werkt de verzending?

Bestel je jouw favoriete items voor 17:00, dan wordt jouw bestelling nog dezelfde dag ingepakt en verzonden. Tijdens feestdagen, andere gelegenheden of uitzonderlijke situaties kan het zijn dat het iets langer duurt voordat jij jouw pakketje ontvangt. Geen zorgen, je kunt altijd jouw pakket volgen met de track & trace code die wij jou sturen. Zo weet jij precies wanneer je het mag verwachten! 

Heb jij een pre-order item besteld, dan duurt het langer voordat jouw bestelling wordt verzonden. Op de aangegeven datum zal jouw gehele bestelling dan de deur uitgaan.

Hoe kan ik items retourneren?

Je mag jouw items retourneren tot 14 dagen na ontvangstdatum. Dit mag, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden teruggestuurd. Je meldt een of meerdere artikelen retour aan via ons retourportaal.

Hoe kan ik items ruilen?

Is de maat die jij hebt besteld niet helemaal goed en zou je liever een maat kleiner of groter ontvangen?

 Je kunt heel gemakkelijk een item omruilen voor een andere maat in ons retourportaal. Je kunt tot 14 dagen na ontvangstdatum een item ruilen, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden teruggestuurd. Om je ruil retour aan te melden en een verzendlabel aan te maken, kun je in het retourportaal aangeven ' artikelen ruilen' . Mocht het item niet meer op voorraad zijn wordt het geld teruggestort op de rekening. Jij stuurt het item naar ons terug en wij sturen jou de gewenste maat op! In dit geval zijn de retourkosten voor de klant, wij nemen de verzendkosten voor rekening. Graag ook op de pakbon vermelden dat jij een item wilt ruilen.

Ik heb een defect artikel ontvangen

Heb jij per ongeluk een item ontvangen dat defect is?

Wat vervelend! je kan het artikel aanmelden als 'defect' op ons retourportaal. Hierdoor zullen de kosten gratis zijn. Nadat wij jouw retour hebben ontvangen kunt u kiezen voor een giftcard van het bedrag of zullen wij u een nieuw product opsturen. Graag ook op de pakbon vermelden dat het product defect is en waar.

Hoe werkt een terugbetaling?

De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode. Zodra wij jouw retour hebben verwerkt, storten wij je geld terug op je bankrekening. Wanneer wij uw retour hebben verwerkt ontvangt u van ons een email. Afhankelijk van je bank kan het 1 - 4 dagen duren voordat het op je rekening staat. 

Creditcard: Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag op je creditcard teruggeboekt. Afhankelijk van je creditcardmaatschappij wordt dit bedrag automatisch teruggestort op je bankrekening of blijft het op je creditcard staan. Heb jij een creditcard die het geld terugstort? Dan gebeurt dit vaak op een vaste dag in de maand.