Retourbeleid

- Het retourneren van kleding items is mogelijk binnen 14 dagen.

- Het retourneren van sieraden en accessoires is NIET mogelijk i.v.m. Hygiëne

- Mocht het sieraad kapot zijn aangekomen door de post, ontvangen wij graag een foto per mail.

- Mocht het sieraad na een paar keer kapot gaan kunnen wij deze niet retour aannemen. Hiervan verwachten wij ook een foto in de mail van het kapotte sieraad. Helaas krijgt u niet het aankoopbedrag terug, maar wel een korting van 50%. My Favourites is niet aansprakelijk voor het kapot gaan van het product.

Fouten met verzending

- MyFavourites is niet aansprakelijk voor fouten veroorzaakt door PostNL.
- Zodra de bestelling correct is ingepakt en verzonden naar het opgegeven adres ligt de verantwoordelijkheid niet meer bij MyFavourites.
- Indien uw pakket niet is aangekomen kan u ons alsnog hierover een DM of E-Mail sturen (vermeld hierbij het ordernummer!) We kunnen de bestelling dan niet vergoeden maar wel ontvangt u een kortingscode ter compensatie.
– MyFavourites is niet aansprakelijk voor het losraken van knopen, steentjes, pailletten of andere aangebrachte componenten.
– MyFavourites aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van wassen, drogen, strijken, stomen of andere vormen van behandelingen aan het artikel.

Retourvoorwaarden

Het risico voor retourneren ligt altijd bij de klant. Wij zijn niet verantwoordelijk voor niet aangekomen of kwijtgeraakte retourpakketten.

Alle items die worden geretourneerd moeten in dezelfde staat zijn als bij ontvangst. Dit betekent: kaartje aan het item en geen gebruikerssporen. 

Wanneer jouw retournering in goede orde is ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggeboekt op je rekening. 

LET OP! Hoofddeksels, haar clips en sieraden kunnen i.v.m hygiëne niet worden geretourneerd. Ook kunnen tassen niet retour, ivm pre order en ook staan de afmetingen aangegeven op de website.

 

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Wij staan ervoor in dat de producten voldoen aan de vermelde specificaties en foto’s op de website. Een artikel dat hier bij jouw controle niet aan voldoet kan je bij ons aanmelden en als het gebrek binnen de garantie valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. MyFavourites geeft deze garantie alleen als je binnen 2 dagen na ontvangst aan ons per email laat weten dat er een probleem is met je ontvangen bestelling.


De email dien je te richten aan info@myfavourites.nl en dient voorzien te zijn van je naam, productnaam, ordernummer, ontvangstdatum van je bestelling en duidelijke uitleg van het probleem. Foto’s van de verpakking (enveloppe, doosje en sieraad verpakking) en foto’s van het kapotte, niet werkende of beschadigde product moeten direct bij deze email worden bijgevoegd.


Buiten de garantie vallen gedragen producten en wanneer een gebrek is ontstaan als gevolg van of dat voortvloeit uit onvoorzichtigheid doordat jij of iemand anders het product hebben proberen aan te passen of het product hebben gebruikt waar het niet voor gemaakt is. Wij geven geen garantie op pluis en pillen. Materiaal als wol, acryl, viscose en polyester, vooral in truien, kunnen gaan pillen.

 

Hiernaast bieden wij geen was- en strijk garantie, ga dus zorgvuldig met je product om en lees altijd het wasvoorschrift!. MyFavourites is niet aansprakelijk voor het losraken van knopen, steentjes, pailletten of andere aangebrachte componenten. MyFavourites aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van wassen, drogen, strijken, stomen of andere vormen van behandelingen aan het artikel.