Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van je bestelling staat altijd aangegeven bovenaan de product pagina. 

Wij proberen voor 17:00 alle orders te versturen. Dit kan soms langer duren. Houd rekening met 1-3 werkdagen.

Je ontvangt een live tracking code zodra jouw bestelling onderweg is!

Ik heb een pre-order bestelt, wat is de levertijd?
Pre-orders hebben een gemiddelde levertijd van 2 weken, tenzij anders aangegeven. Bestel je ook items met een snellere levertijd? Dan wordt jouw bestelling alsnog pas verzonden zodra de pre-order levertijd voorbij is.

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen? 
Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.
 
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?
Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, start er een automatisch proces waarin jouw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Omdat jouw pakket al te ver in het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.  Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Of gelijk even contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?
Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan! Binnen 14 dagen na ontvangst kun je bij ons je bestelling retourneren. Bekijk onze retour voorwaarden voor meer informatie.

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Wij zijn doordeweeks van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:30 - 17:00 (m.u.v. feestdagen). Wij doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk verder te helpen met alle berichten en vragen! Houd rekening met een reactietijd van ongeveer 2 werkdagen.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

E-mail: info@myfavourites.nl

Wij proberen je zo snel mogelijk te helpen, binnen 1-2 werkdagen. Gaat het contact over een specifieke order? Graag het ordernummer bij de vraag vermelden, zodat we jou sneller kunnen helpen.

Hoe werkt de verzending?

Bestel je jouw favoriete items voor 17:00, dan wordt jouw bestelling nog dezelfde dag ingepakt en verzonden. Tijdens feestdagen, andere gelegenheden of uitzonderlijke situaties kan het zijn dat het iets langer duurt voordat jij jouw pakketje ontvangt. Geen zorgen, je kunt altijd jouw pakket volgen met de track & trace code die wij jou sturen. Zo weet jij precies wanneer je het mag verwachten! 

Heb jij een pre-order item besteld, dan duurt het langer voordat jouw bestelling wordt verzonden. Op de aangegeven datum zal jouw gehele bestelling dan de deur uitgaan.

Hoe kan ik items retourneren?

Je mag jouw items retourneren tot 14 dagen na ontvangstdatum. Dit mag, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden teruggestuurd. Je meldt een of meerdere artikelen retour aan via ons retourportaal.

Hoe kan ik items ruilen?

Is de maat die jij hebt besteld niet helemaal goed en zou je liever een maat kleiner of groter ontvangen?

 Je kunt heel gemakkelijk een item omruilen voor een andere maat in ons retourportaal. Je kunt tot 14 dagen na ontvangstdatum een item ruilen, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden teruggestuurd. Om je ruil retour aan te melden en een verzendlabel aan te maken, kun je in het retourportaal kun zelf een ander product en maat aangeven (mits deze bij ons op voorraad is of nog besteld kan worden). Jij stuurt het item naar ons terug en wij sturen jou de gewenste maat op! In dit geval zijn de retourkosten voor de klant, wij nemen de verzendkosten voor rekening. Graag ook op de pakbon vermelden dat jij een item wilt ruilen.

Ik heb een defect artikel ontvangen

Heb jij per ongeluk een item ontvangen dat defect is?

Wat vervelend! je kan het artikel aanmelden als 'defect' op ons retourportaal. Hierdoor zullen de kosten gratis zijn. Nadat wij jouw retour hebben ontvangen kunt u kiezen voor een giftcard van het bedrag of zullen wij u een nieuw product opsturen. Graag ook op de pakbon vermelden dat het product defect is en waar.

Hoe werkt een terugbetaling?

De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode. Zodra wij jouw retour hebben verwerkt, storten wij je geld terug op je bankrekening. Wanneer wij uw retour hebben verwerkt ontvangt u van ons een email. Afhankelijk van je bank kan het 1 - 4 dagen duren voordat het op je rekening staat. 

Creditcard: Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag op je creditcard teruggeboekt. Afhankelijk van je creditcardmaatschappij wordt dit bedrag automatisch teruggestort op je bankrekening of blijft het op je creditcard staan. Heb jij een creditcard die het geld terugstort? Dan gebeurt dit vaak op een vaste dag in de maand.